Reklamace | Toner,tonery,cartridge,náplně
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
 

Reklamace | Toner,tonery,cartridge,náplně

 
Registrace
 
 
 
 
 

Na úvod » Reklamace

Reklamace

Reklamační řád  www.toneryju.cz

  
Kontrola. Objednatel je povinen zkontrolovat dodávku, není-li nikterak viditelně poškozena nebo poničena. Pokud je zásilka poničena, nepřevezme objednatel zásilku a neprodleně kontaktuje internetový obchod www.toneryju.cz. Pokud objednatel zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím, nebo neobdržel se zásilkou fakturu - daňový doklad, je povinen ihned informovat internetový obchod www.toneryju.cz, pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
 
Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní.  

Reklamace zásilek www.toneryju.cz  může být uplatněna pouze na adrese dodavatele:

Zdeněk Jungbauer
Starostenská 216
382 03 Křemže

E-mail: toneryju@seznam.cz
Mobil: +420 721 854 809

 Do záruční opravy nebude přijato zejména zboží:
- poškozené živly jako je voda, oheň, blesk nebo jiný elektrický výboj a podobně
- s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
- mechanicky poškozené (roztržené, prořízlé, propálené atd.)
- bez doložení původu nákupu
- poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo zásadami správného
  použití skladování  
- zboží poškozené neodborným servisním zásahem
 
Reklamace, jak postupovat?

- zboží došlo v porušeném obalu
. V takovém případě, je lepší zásilku nepřevzít, nebo spolu s doručovatelem zásilku prohlédnout, zda je kompletní a v neporušeném originálním obalu. V každém případě je však doručovatel povinen na Vaši žádost sepsat protokol o poškozené zásilce. Potom nás co nejdříve kontaktujte.

- zboží došlo v neporušeném obalu, ale je mechanicky poškozené dopravou. Zboží zašlete k nám na výše uvedenou adresu, my jej vyměníme a do 5ti pracovních dnů odešleme zboží nové.

- zboží došlo v pořádku, ale objevila se u něj provozní vada. Pokud objevíte na zboží vadu (i postupem času), prověřte podle nákupního dokladu zda je zboží v záruce (funkční záruka je 24 měsíců), pokud je zboží v záruce zašlete jej s kopií nákupního dokladu. Obratem posoudíme Vaši reklamaci a vynasnažíme se o co nejrychlejší kladné vyřízení.

Popis správně zaslané reklamace. Vyplňte prosím reklamační protokol (viz.příloha) a přiložte ke zboží (nebo pošlete elektronicky), zašlete nám daňový doklad, který Vám byl doručen spolu se zbožím, při vadném tisku přiložte vzor (alespoň 1 list). Zabalte vadné zboží (pokud možno) do původního obalu.  Nezapomeňte uvést Vaší zpáteční adresu. Takto připravenou zásilku zašlete prosím na naši výše uvedenou adresu.
 
Náklady na dopravu reklamace do sídla www.toneryju.cz  nese objednatel, stejně tak riziko a odpovědnost za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu Vám doporučujeme zásilku pojistit.

www.toneryju.cz vyřídí Vaši reklamaci nepozději do 30 dnů.

Běžně řešíme reklamace do 3-7 dnů.

Před zasláním reklamovaného zboží si prosím stáhněte (nebo nás kontaktujte a my Vám ho zašleme) reklamační protokol a vyplněný přiložte ke zboží.

 
V Křemži dne 5.10.2015



 
 
 
 
 
 
SEO webu sledují SEO nástroje.cz

TOPlist